ယဥ္ေက်းမႈေဘာင္နဲ႔ အနားသတ္ခံေနရဆဲ ျမန္မာပန္းခ်ီျပပြဲမ်ား

ပန္းခ်ီဆရာ ေမာင္ခိုင္မာ၏ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေပၚက ကိုလိုနီအေဆာက္အအံုမ်ားကို ေရးဆြဲထားေသာ ပန္းခ်ီကားျပပြဲတြင္ ၾကည့္႐ႈေနသူတစ္ဦး။ ဘူးသီး/ျမန္မာတိုင္း(မ္)ပန္းခ်ီဆရာ ေမာင္ခိုင္မာ၏ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေပၚက ကိုလိုနီအေဆာက္အအံုမ်ားကို ေရးဆြဲထားေသာ ပန္းခ်ီကားျပပြဲတြင္ ၾကည့္႐ႈေနသူတစ္ဦး။ ဘူးသီး/ျမန္မာတိုင္း(မ္)

ပလိုင္းလြယ္ထားတဲ့ ရွမ္းတိုင္းရင္းသူ ေဈးသည္တစ္ဦးရဲ႕ ပိုက္ဆံခ်ပ္ေတြ ငု႔ံေရ ေနတဲ့ပန္းခ်ီကားကို
၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္မွာ ပန္းခ်ီဆရာေမာင္ခိုင္မာက ဆြဲခဲ့ပါတယ္။

ပန္းခ်ီကားထဲမွာ တစ္လွည့္စီ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အလင္းနဲ႔ အေမွာင္ကို ရည္ၫႊန္းၿပီး ပန္းခ်ီကားကို
Alternate (တစ္လွည့္ စီျဖစ္ေသာ) လို႔ အမည္ေပးခဲ့ပါတယ္။

ျပပြဲမလုပ္ခင္ ပန္းခ်ီကားကို စိစစ္ေရးတင္တဲ့အခါ သူဘယ္လိုမွ ေမွ်ာ္လင့္မထားတဲ့ ေမးခြန္းေတြနဲ႔
ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါတယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။

"အဲဒီ တိုင္းရင္းသူေလးက မ်က္ႏွာေလးက ညိႇဳးေနတယ္။ စီးပြားေရးခက္ခဲေနသလား၊ ဆင္းရဲႏြမ္းပါး
သလား၊ Alternate (တစ္လွည့္စီ)ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ က သူက ဆင္းရဲလည္း တစ္လွည့္၊ သူတို႔
ခ်မ္းသာလာခဲ့ရင္ အေပၚေရာက္ေနတဲ့ သူက ေအာက္ေရာက္မယ္ဆိုတာမ်ဳိး လားစတဲ့ ေမးခြန္းေတြ
ကို စိစစ္ေရးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေမးပါတယ္" လို႔ ပန္းခ်ီ ဆရာ ေမာင္ခိုင္မာက ျမန္မာတိုင္း(မ္)ကို
ေျပာပါတယ္။

"ပန္းခ်ီဆရာေတြက ပန္းခ်ီကားကို အႏုပညာ႐ႈေထာင့္က ေန ဖန္တီးၾကေပ မယ့္ တစ္ခ်ိန္တုန္းက
စိစစ္ေရးက ပန္းခ်ီကားကို ႏိုင္ငံေရးအျမင္နဲ႔ ၾကည့္တယ္။ ႏိုင္ငံေရး႐ႈေထာင့္ကေန ဆြဲယူၿပီး ေတြး
တယ္"လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။

အခုေနာက္ပိုင္းမွာ စိစစ္ေရးက ေတာ္ေတာ္ေလး လြတ္လပ္လာေပမယ့္ စာေပစိစစ္ေရးလို ရာႏႈန္း
ျပည့္ လြတ္ ကင္းသြားေသးတာမ်ဳိး မဟုတ္ဘူးလို႔ သူက ေျပာပါတယ္။

"ရာႏႈန္းျပည့္ လြတ္လပ္လာၿပီလို႔ ေျပာလို႔ မရပါဘူး။ တခ်ဳိ႕အေၾကာင္း အရာေတြက ေျပာရဆို
ရတာေတာ့ နည္းနည္းေလး ရွိေသးပါတယ္။ nude ပန္းခ်ီကား (အ၀တ္မဆင္ေသာ အမ်ဳိးသမီးပုံ
ပန္းခ်ီကား)ေတြကို စိစစ္ေရးက လုံး၀ခြင့္မျပဳေသးပါဘူး။ အခုခ်ိန္ထိ ေတာ့ အဲဒီလို ပန္းခ်ီကားမ်ဳိး
ျပသခြင့္ရဖို႔ စကားေျပာေနရတုန္းပဲလို႔ ကြ်န္ေတာ္ သိရပါတယ္" လို႔ ေမာင္ခိုင္မာက ေျပာပါတယ္။

အဲဒီလုိ ပန္းခ်ီကားမ်ဳိးက အႏုပညာ တစ္ရပ္အေနနဲ႔ ကမၻာမွာ ရွိခဲ့တာ ရာစု ႏွစ္နဲ႔ ခ်ီၾကာခဲ့ၿပီျဖစ္တဲ့
အတြက္ ဒီမွာလည္း ခြင့္ျပဳေပးမယ္ဆိုရင္ ပိုေကာင္းတယ္လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။

"အဲဒီအႏုပညာက ယဥ္ေက်းမႈကို စိန္ေခၚတဲ့ ပန္းခ်ီကားမ်ဳိးပါ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလိုမ်ဳိးမွ မျပရင္လည္း
လက္ခံႏိုင္မႈဆိုတာ ရွိလာမွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ အဲဒီလိုမ်ဳိး ဆြဲခြင့္မရရင္ ဒါကို အႏုပညာ အျမင္နဲ႔
မဟုတ္ဘဲ မေကာင္းတဲ့႐ႈေထာင့္ ကေန ၾကည့္ေနၾကဦးမွာပဲ။ ဒါကို အႏုပညာရပ္တစ္ခုအေနနဲ႔
႐ႈျမင္ဖို႔နဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈဆိုတဲ့ ေဘာင္ခတ္ကန္႔သတ္တာမ်ဳိး ရွိခဲ့ရင္ေတာင္ အတိုင္းအတာတစ္ရပ္
အေနနဲ႔ ခြင့္ျပဳနားလည္ေပးဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္"လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။

ဇန္န၀ါရီလထဲမွာ က်င္းပခဲ့တဲ့ 'ခင္ေမာင္ရင္ ၁၀၀' ပန္းခ်ီပြဲမွာ ညကိန ပန္းခ်ီကားတစ္ကား ဆင္ဆာ
ထိတယ္လို႔ ပန္းခ်ီဆရာ ေအာင္ၾကည္စိုးက ေျပာပါတယ္။

"ဒါကို အႏုပညာရပ္တစ္ခုအေနနဲ႔ ႐ႈျမင္လာေအာင္ နည္းနည္းခ်င္း ခြင့္ျပဳေပးတာမ်ဳိးလုပ္မွ အႏု
ပညာရပ္အေနနဲ႔ တစ္ဆင့္ခ်င္း လက္ခံလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ စစခ်င္းေတာ့ မ်က္စိရွက္စရာ ျဖစ္မွာပါ။
တျခား႐ႈေထာင့္ကေနလည္း ေတြးစရာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခြင့္မျပဳဘူးဆိုရင္ လူ႔သေဘာအရ
ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ ဖန္တီးခ်င္တယ္၊ ခုိးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ၾကည့္ခ်င္တာမ်ဳိးေတြ ဆက္ရွိေနဦးမွာပါ။
လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ဖြင့္ေပးလိုက္မယ္ဆို ႐ုိးသြားမွာပါ။ ပိတ္ထားတဲ့အတြက္ ပိုထူးဆန္းသလိုျဖစ္
ၿပီး လူေတြကလည္း အဲဒီအေၾကာင္းအရာကို ပိုၿပီးစိတ္၀င္စားတာမ်ဳိး ျဖစ္လာတယ္"လို႔ ပန္းခ်ီဆရာ
ေမာင္ခိုင္မာက ေျပာပါတယ္။

ပန္းခ်ီဆရာ ေမာင္ခိုင္မာက ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ ပန္းခ်ီေက်ာင္းစတက္တုန္းက စာသင္ႏွစ္စမွာ ခႏၶာေဗဒ
ဘာသာရပ္ကို ေလ့လာရတဲ့အေၾကာင္း ျပန္လည္ ေျပာျပပါတယ္။

"ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းစတက္တုန္းက ခႏၶာေဗဒဘာသာရပ္မွာ အမ်ဳိးသမီး ကိုယ္လုံးတီးပုံေတြ
ဆြဲရပါတယ္။ မိန္းကေလးေတြဆို စဆြဲတုန္းက ရွက္ၾကတယ္။ အစမွာ ေပၚေပၚထင္ထင္ မဆြဲရဲပဲ
ကြယ္သလိုလို ဆြဲၿပီး ၿပီးရင္လည္း သူမ်ား ျမင္မွာေၾကာက္လို႔ ဖုံးထားၾကတယ္။ အဲဒါ အစတစ္ခု
အေနနဲ႔ ခက္ခဲ့တာ။ ၿပီးသြားေတာ့လည္း သူဆြဲလည္း ဒီလို ကိုယ္ဆြဲလည္း ဒီလို မရွက္ေတာ့ဘူး"
လို႔ သူကေျပာပါတယ္။

"အႏုပညာကို ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ ေဘာင္ခတ္လို႔ မရဘူးလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္။ အႏုပညာကို အႏု
ပညာမ်က္လုံး၊ အႏုပညာစိတ္နဲ႔ပဲ ၾကည့္သင့္ပါတယ္။ ဒီလို အႏုပညာက ၾကည့္တဲ့သူကို အဆိပ္
အေတာက္ ျဖစ္ေစတယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ မထင္ပါဘူး" လို႔ ပန္းခ်ီဆရာ ေအာင္ၾကည္စိုးက ေျပာပါ
တယ္။

"ဆင္ဆာက ပန္းခ်ီဘက္မွာ အမ်ားႀကီး ေလ်ာ့သြားပါၿပီ။ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ နဲ႔ ေတာ္ေတာ္တန္တန္
ဆန္႔က်င္တဲ့ ပန္းခ်ီ (Nude ပန္းခ်ီ)မ်ဳိးက လြဲၿပီး က်န္တဲ့ ဘယ္အေၾကာင္းအရာမ်ဳိးမဆို ခြင့္ျပဳလာ
ပါၿပီ" လို႔ ပန္းခ်ီဆရာ ေဖၫြန္႔ေ၀က ေျပာပါတယ္။

"အႏုပညာမွာ ခႏၶာေဗဒကို မေလ့လာလို႔ မရပါဘူး။ ပန္းခ်ီဆရာေတြက အႏုပညာနဲ႔ ကိုယ့္ယဥ္
ေက်းမႈကို ထိန္းသိမ္းတဲ့အထဲမွာ ပါပါတယ္။ ဘယ္သူမွ ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈကို ထိခိုက္ေစမွာ မဟုတ္
ပါဘူး။ တစ္ခ်ိန္တစ္ခါမွာေတာ့ ပန္းခ်ီဆရာေတြကို ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားတဲ့ ႀကိဳးေတြ လုံး၀ေျပေလ်ာ့
သြားမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါတယ္"လို႔ ဆရာေဖၫြန္႔ ေ၀က ဆက္ေျပာပါတယ္။

ဤအေၾကာင္းအရာႏွင့္ ပက္သက္၍ ထင္ျမင္ခ်က္ေပးလိုပါက ...
[email protected] သို႔ ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္။


အၾကည့္အမ်ားဆံုုး - လူမႈဘ၀ရသစံုလင္